Щорічні втрати через незадоволених клієнтів лише в США становлять близько 537 мільярдів доларів. Незадоволені клієнти 3 рази частіше розповідають своїм друзям про негативний досвід, вони оприлюднюють це через акаунти в соціальних мережах, у результаті погана репутація та негативні відгуки призводять до того, що 80% людей, які можуть бути вашими клієнтами, ніколи ними не стануть.

Існує багато альтернатив служби підтримки, які вирішують більшість стандартних проблем. Але наш досвід показує, що багато компаній мають особливі потреби, і вони не можуть бути задоволені застарілими стандартними інструментами. Їм потрібні індивідуальні рішення для підтримки клієнтів. Ось чому ми створили DiamanteDesk – програмне забезпечення підтримки клієнтів із відкритим кодом, яке відповідає унікальним потребам клієнтів і слідує їхній бізнес-логіці.

  • Система DiamanteDesk

    Система DiamanteDesk

    Лише США щорічно втрачають 62 мільярди доларів через погану підтримку клієнтів. Крім того, очікування клієнтів постійно зростають.

    Щоб не відставати від конкурентів, компаніям потрібно негайно реагувати та надавати високоперсоніфіковані послуги.

    Існує багато рішень служби підтримки, які можуть допомогти справитися з обслуговуванням клієнтів. Але якщо ваші бізнес-процеси відрізняються від звичайних, вам потрібно налаштувати систему, то з більшістю доступних програм це обійдеться вам у невелику суму або взагалі неможливо буде реалізувати.

    Наше рішення з відкритим вихідним кодом, тож воно повністю адаптоване та гнучке. Ви можете грати з його модулями, як із кубиками Lego, і реалізувати власну бізнес-логіку.

    DiamanteDesk було розроблено з бажанням допомогти людям надавати підтримку клієнтів без обмежень, грати за власними правилами.

  • Властивості DiamanteDesk

    DiamanteDesk дозволяє клієнтам реалізувати функціональні можливості підтримки, які їм дійсно потрібні, замість того, щоб адаптуватись до обмежень.

    • Упорядкування всіх вхідних запитів клієнтів з усіх джерел в одному місці
    • DiamanteDesk діє як сховище тікетів
    • Автоматичне призначення запитів служби підтримки відповідальному відділу
    • Автоматизація внутрішніх процесів підтримки
    • Користувацькі інформаційні панелі
    • Звіти
    • Приватні коментарі
    • Можливість додавати спостерігачів
    • Конструктор правил – автоматизована поведінка системи, керована іншими подіями або на основі попередньо визначеної частоти
  • Основні переваги DiamanteDesk

    Завдяки програмному забезпеченню служби підтримки DiamanteDesk будь-який відділ підтримки може приділяти більше уваги саме взаємодії з клієнтами та пошуку індивідуального підходу до них, а не витрачати час на неефективні дії.

    • Відкритий код, що дозволяє повний контроль над системою та її базою, легке налаштування, додаткову розробку та інтеграцію
    • Завдяки сучасному стеку технологій автоматизована оптимальна архітектура DiamanteDesk забезпечує високу надійність, гнучкість, масштабованість і розширюваність
    • Детальна технічна документація допомагає розробникам бездоганно підтримувати систему
    • Глибока інтеграція з системами CRM (OroCRM, Salesforce, SugarCRM тощо), рішеннями електронної комерції (платформи Magento та Prestashop, Shopify, торгові майданчики та магазини eBay та Amazon тощо) і відстеження помилок/проект інструменти керування (Jira, YouTrack, Redmine, Basecamp тощо)
    • Зручний дизайн спрощує комунікаційний потік команди підтримки та кінцевих користувачів
    • Повний контроль над системою через API (інтерфейс прикладного програмування)
    • Багатоканальна підтримка (вбудовані форми, електронні листи, у майбутніх версіях також телефонні дзвінки/колл-центр, соціальні мережі та підтримка в чаті)
    • Розширена та гнучка система дозволів
    • Ціна нижча у порівнянні з основними конкурентами
Еко Eltrno Еко