1. Як встановити додаток? 2. Як налаштувати додаток? 3. Де я можу знайти "Nova Poshta" API ключ? 4. Як клієнт може обрати відділення Нової Пошти? 5. Де я можу знайти адресу доставки або номер відділення Нової Пошти була обрана для конкретного замовлення? 6. Чи можна вибрати номер складу (відділення) Нової Пошти, якщо він не зберігся в замовленні? 7. Як змінити номер відділення (складу) Нової Пошти в замовленні? 8. Як створити TTН? 9. Як надрукувати TTН? 10. Як користуватися додатком «Нова Пошта Сервіс» без увімкнення carrier-calculated shipping (CCS). 11. Як налаштувати розрахунок вартості доставки на основі параметрів кожного товару? 12. Якщо виникає затримка і способи доставки Нової Пошти не відображаються на чекауті. 13. Виберіть відділення доставки в замовленні, якщо відділення не було обраним замовником. 14. Розрахунок вартості доставки з фіксованими габаритами однієї коробки. 15. OpenAI шукає та виправляє помилки з неправильно введеними адресами. 16. Доступні методи оплати. 17. Більше відповідей на популярні питання можна знайти в розділі довідкового центру програми або на сторінці. 18. Політика конфіденційності служби «Нова Пошта».

1. Як встановити додаток?

1. Залогіньтеся у ваш магазин Shopify > Перейдіть до Shopify App Store > Знайдіть додаток Nova Poshta Service.

2. Натисніть 'Встановити'.

3. Оберіть ваш поточний магазин Shopify та увійдіть у систему (якщо ви ще не увійшли).

4. Натисніть 'Встановити додаток'.

5. Підтвердіть підписку (Почніть безкоштовний пробний період). Натисніть “Approve”

6. Щоб перейти в налаштування, натисніть 'Конфігурація'.

2. Як налаштувати додаток?

1. Введiть "Nova Poshta" API ключ

2. Оберіть мову (Англійську або Українську)

3. Далі потрібно встановити адресу відправника (Склад або Адреса)

Адресою відправника може бути адреса вашого магазину (Адреса) або номер відділення Нової Пошти (Склад) звідки ви будете відправляти товари. За замовчуванням при виборі Адреса використовується адреса вашого магазину. Якщо відравка буде з вашого складу, оберіть Адреса і вкажіть адресу вашого власного складу.

4. Реєстрація служби перевізника

Щоб увімкнути розрахунок вартості доставки, натисніть «Зареєструватися в службі перевізника».

Примітка! Shopify вимагає активації доставки Carrier Calculated Shipping (CCS). Activating third-party carrier-calculated shipping для розрахунку вартості доставки. Щоб активувати CCS, ваш магазин має бути на плані Advanced, Shopify або Plus. Якщо ви користуєтеся тарифним планом Shopify, ви можете додати цю функцію за щомісячну плату (20 доларів США на місяць) або перейти з місячної на річну оплату. Тарифні плани Basic Shopify і Starter не мають доступу до CCS. Якщо у вас Basic Shopify і Starter, то спершу потрібно перейти на мінімальний план Shopify, потім додати CCS функцію за щомісячну плату (20 доларів США на місяць) або перейти з місячної на річну оплату. Для активації CCS та отримання додаткової інформації зверніться до служби підтримки https://help.shopify.com/questions

Додаток Nova Poshta Service також може працювати без розрахунку доставки (без активації CCS). Дропдаун з відділеннями Нової Пошти може виводитись на сторінці після оплати без активації CCS. За цієї умови додаток не розраховує вартість доставки, а використовує встановлену вами фіксовану ціну доставки. При цьому, зберігається можливість автоматичної генерації ТТН. Переглянути як налаштувати.

5. Оберіть метод доставки (Склад-Двері / Склад-Склад / обидва). Ви також можете змінити порядок відображення методів доставки для покупців, просто перетягніть бажаний метод вгору.

6. Обери як буде розраховуватись вартість доставки для кожного методу

Це може бути Фіксована ставка (фіксована вартість доставки, яку сплачує покупець незалежно від ваги та місця призначення посилки).

Можна встановити безкоштовну доставку для замовлень вище певної ціни. Наприклад, ви можете встановити безкоштовну доставку на замовлення понад 1200 грн.

“Розраховано перевізником” спосіб передбачає розрахунок вартості доставки Новою Поштою.

До кожного методу доставки можна додати власний опис, який буде бачити покупець під час оформлення замовлення. Припустимо, ви хочете наголосити, що Вибір відділення буде доступний на сторінці після оплати.

Покращені опції доставки

Тепер додаток може відображати на чекауті список найближчих відділень Нової Пошти. Увімкніть функцію і вкажіть максимальну кількість відділень (за замовчуванням їх 3), які мають відображатись на сторінці чекауту.

7. Встановіть Параметри пакування (Використовувати одну коробку або Розрахувати, використовуючи розміри продукту)

8. Вкажіть вагу та розміри продукту (коробки) за замовчуванням, які використовуватимуться для розрахунку вартості доставки у випадках, коли вага чи розміри не вказано для продукту.

9. Збережіть налаштування

10. Функція генерації TTН увімкнена за замовчуванням, ви можете змінити параметри формату наліпок.

Примітка! Вам потрібно спершу зберегти зміни (введення ключа API), оскільки для TTН потрібна інформація про відправника.

11. Список відділень на сторінці після оплати

Додаток може виводити список відділень Нової Пошти на сторінці після оплати. Ця функція актуальна, якщо ви не активуєте CCS, надаєте можливість після оплати товару і доставки у відділенні при отриманні або щоб дати більший вибір відділень доставки, припустимо, що покупець, хоче замовити товар для когось іншого.

Увімкніть віджет сторінки після оплати.

3. Де я можу знайти "Nova Poshta" API ключ?

Залогіньтесь до свого Нова Пошта бізнес аккаунту (або створіть новий аккаунт) > Налаштування > Безпека > Скопіюйте ключ (або згенеруйте новий “Створити ключ”)

4. Як клієнт може обрати відділення Нової Пошти?

Є два варіанти як клієнт може обрати відділення Нової Пошти для доставки.

Покупець може обрати найближче відділення Нової Пошти зі списку на чекауті (необхідна активація CCS).

Додаток використовує дані вказані в адресі доставки і виводить список відділень Нової Пошти в радіусі вказаної адреси.

Дропдаун з відділеннями Нової Пошти на сторінці після оплати.

5. Де я можу знайти адресу доставки або номер відділення Нової Пошти була обрана для конкретного замовлення?

У вкладці «Замовлення» по кожному замовленню ви можете перевірити тип доставки, адресу доставки або номер та адресу відділення Нової Пошти.

6. Чи можна вибрати номер складу (відділення) Нової Пошти, якщо він не зберігся в замовленні?

Так, ви можете обрати відділення Нової Пошти. Nova Poshta Service > Замовлення > оберіть замовлення > натисніть “Обрати відділення” > обери відділення з дропдауну

7. Як змінити номер складу (відділення) Нової Пошти у замовленні?

Щоб змінити відділення доставки перейдіть в Замовлення > оберіть замовлення > після обраного відділення натисніть значок редагувати > обери відділення з дропдауну

8. Як створити TTН?

Nova Poshta Service > Замовлення > оберіть замовлення (або декілька замовлень) > натисніть “Створити накладні”

Примітка! Якщо в замовленні не було обрано відділення доставки, то кнопка Створити накладні буде неактивна. Спершу оберіть відділення доставки в замовленні.

10. Як користуватися додатком «Нова Пошта Сервіс» без увімкнення carrier-calculated shipping (CCS)

Додаток “Нової Пошти” також може працювати без розрахунку вартості доставки (без активації CCS).

Скасуйте реєстрацію “Служби перевізника”.

Створіть Індивідуальний тариф доставки (доставка “Новою поштою”) з фіксованою вартістю. Settings >> Shipping and delivery >> General shipping rates >> Rates for

Shipping zones >> Add Rate

‘Done’ і збережіть налаштування

Новий метод доставки з’явиться на сторінці чекауту

Клієнти можуть вибрати відділення Нової Пошти з дропдауну. За цієї умови додаток не розраховує вартість доставки, а використовує встановлену вами фіксовану ціну доставки. При цьому, зберігається можливість автоматичної генерації ТТН. Переглянути як налаштувати.

11. Як налаштувати розрахунок вартості доставки на основі параметрів кожного товару?

Додаток «Нова Пошта Сервіс» також може розрахувати вартість доставки виходячи з параметрів (довжини, ширини, висоти та ваги) кожного товару.

Вага є стандартним параметром, і ви можете встановити вагу в кожному продукті.

Для довжини, ширини та висоти потрібно створити Metafields.

Settings >> Custom data >> Products >>Metafields >> Product metafield definitions (Додати визначення)

Створіть одне за одним 3 метаполя та назвіть їх “Довжина”, “Ширина” та “Висота”

  • Назва: Довжина
  • Ключ: custom.{key}, де {key} – висота, довжина, ширина (custom.length)
  • Виберіть тип - Decimal
  • Введіть у см (довжина в см)
  • Доступ - виберіть Storefronts
  • Зберегти налаштування.

Тепер перейдіть на сторінку продукту, і ви побачите нові поля Довжина, Ширина та Висота. Вкажіть розміри товару.

Збережіть зміни.

12. Якщо виникає затримка і способи доставки Нової Пошти не відображаються на чекауті

Вирішення: налаштувати Резервні тарифи доставки

13. Виберіть відділення доставки в замовленні, якщо відділення не було обраним замовником

14. Розрахунок вартості доставки з фіксованими габаритами однієї коробки.

Ця опція корисна, якщо ви відправляєте у власній стандартній упаковці, але коробка може вмістити кілька продуктів із замовлення.

15. OpenAI шукає та виправляє помилки з неправильно введеними адресами.

Ми підключили OpenAI і тепер, коли покупець неправильно вказав індекс і помилився в назві міста кирилицею або латиницею, він шукає і виправляє помилки.

16. Доступні методи оплати

Оплата карткою

  • отримувач (покупець) оплатив доставку на сайті
  • відправник (продавець) має сам оплатити посилку

Оплата карткою + безкоштовна доставка

  • відправник надає безкоштовну доставку, отже оплачує відправку за власний кошт

Після оплата

  • отримувач оплачує доставку
  • отримувач відправляє гроші (накладний платіж)

Після оплата + безкоштовна доставка

  • отримувач відправляє гроші (накладний платіж)
  • відправник надає безкоштовну доставку, отже оплачує відправку за власний кошт

Оплата карткою (НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ)

  • отримувач оплатив товар на сайті
  • отримувач платить за доставку на відділені
17. Оплата товару на сайті, а доставки у відділенні НП

Можна створити власний метод доставки, з тарифом Free. Потім в файлі перекладу замінити “Free” на власний текст, наприклад "Згідно тарифів НП".

Як змінити текст у файлі перекладу теми в Shopify:

  1. Увійдіть (Log in) до свого адміністративного панелі Shopify.
  2. Перейдіть до Інтернет-магазин (Online Store) > Теми (Themes).
  3. Знайдіть тему, яку ви використовуєте, і натисніть на випадаюче меню Дії (Actions).
  4. Виберіть Редагувати мови (Edit languages).
  5. У полі пошуку на сторінці редактора мов введіть "доставка" або інше ключове слово, яке може вивести на текст методу доставки.
  6. Знайдіть поле, яке містить текст доставки, який ви хочете змінити. Це може бути в розділах Методи доставки, Оформлення замовлення та система або схожі секції.
  7. Якщо текст "Безкоштовно" пов’язаний із певним методом доставки, він має з'явитися у результатах пошуку. Замініть "Безкоштовно" на текст, який ви вважаєте за краще.
  8. Після редагування тексту обов'язково натисніть кнопку Зберегти (Save) у верхній частині сторінки, щоб застосувати зміни.

Зверніть увагу: Якщо у вашому магазині налаштовано кілька мов, вам потрібно змінити цей текст у кожному мовному файлі.

Після цього на чекауті цей метод доставки матиме такий вигляд:

Після оплати, покупець зможе обрати з дропдауну необхідне відділення Нової Пошти.

Зверніть увагу: що в такій конфігурації вам потрібно буде вручну змінити платника в ТТН, бо за замовчуванням платник - відправник.

Більше відповідей на популярні питання можна знайти в розділі довідкового центру програми або на сторінці.

Наприклад, як скорегувати розрахунок вартості доставки з урахуванням параметрів кожного товару. Відео гайд: https://youtu.be/Ygo5I_1RG5o

Політика конфіденційності служби «Нова Пошта»

«Додаток «Сервіс «Нова Пошта» надає «Сервіс» Eltrino продавцям, які використовують Shopify для роботи своїх магазинів. У цій Політиці конфіденційності описано, як збирається, використовується та надається особиста інформація, коли ви встановлюєте або використовуєте Додаток у зв’язку зі своїм Shopify- підтримуваний магазин.

Особиста інформація, яку збирає програма

Коли ви встановлюєте програму, ми автоматично отримуємо доступ до певних типів інформації з вашого облікового запису Shopify:

1. Інформація про магазин

Облікові записи Shopify, пов’язані з програмою, надають базову інформацію про магазин від Shopify. Це включає особисту інформацію, таку як адреса магазину, адреса електронної пошти, номер телефону, місцезнаходження, регіон і ім’я та адреса електронної пошти власника магазину. Ця інформація потрібна для налаштування програми на основі деталей магазину, а також для визначення запитів на обслуговування клієнтів.

2. Ключ API Нової Пошти

Необхідно для підтвердження інтеграції з обліковим записом компанії «Нова пошта».

3. Інформація про доставку замовлення (тарифи доставки)

Це потрібно для того, щоб програма генерувала тарифи доставки під час оформлення замовлення у вашому магазині. Ми зберігаємо файли cookie лише з панелі адміністратора вашого облікового запису Shopify. Щоб отримати додаткову інформацію про файли cookie та як вимкнути файли cookie, відвідайте сторінку https://www.allaboutcookies.org/cookies/session-cookies-used-for.html

Як ми використовуємо вашу особисту інформацію?

Ми використовуємо особисту інформацію, яку збираємо від вас і ваших клієнтів, щоб надавати Сервіс і працювати з Додатком. Крім того, ми використовуємо цю особисту інформацію, щоб: спілкуватися з вами; Оптимізуйте або вдосконаліть додаток.

Надання особистої інформації

Нарешті, ми також можемо надати вашу Особисту інформацію для дотримання чинних законів і нормативних актів, щоб відповісти на повістку в суд, ордер на обшук чи інший законний запит на інформацію, яку ми отримуємо, або для іншого захисту наших прав.

Крім того, якщо ви є резидентом Європи, ми зазначаємо, що ми обробляємо вашу інформацію для виконання контрактів, які ми можемо укласти з вами (наприклад, якщо ви робите замовлення через Сайт), або іншим чином для реалізації наших законних ділових інтересів, перелічених вище. Крім того, зверніть увагу, що ваша інформація буде передана за межі Європи, зокрема до Канади та Сполучених Штатів.

Зміни Ми можемо час від часу оновлювати цю політику конфіденційності, щоб відобразити, наприклад, зміни в наших практиках або з інших операційних, юридичних чи нормативних причин.

Зв’яжіться з нами Для отримання додаткової інформації про наші методи забезпечення конфіденційності, якщо у вас є запитання або якщо ви хочете подати скаргу, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою за адресою privacy@eltrino.com або електронною поштою, використовуючи інформацію, наведену нижче.

Оболонський пр. 22Б, оф.59

Київ, 04205

Україна

+380 (96) 648-648-3

5348 Vegas Drive, Suite 653

Las Vegas, NV 89108

United States

+1 (702) 727-3738

Keurenplein 41

Unit E1390

1069CD Amsterdam

The Netherlands

+31 (0) 6 25 52 41 68

Ця політика набирає чинності з 25 травня 2020 року.

Еко Eltrno Еко