Ефективне управління взаємовідносинами з клієнтами збільшує прибутки, якщо ви обираєте правильні інструменти, які допоможуть вашій команді продажів керувати клієнтами, вашим маркетологам аналізувати поведінку клієнтів, визначати смаки та потреби клієнтів, оцінювати продуктивність і потенціал клієнтів для збільшення продажів.
CRM-система — це розумний список контактів, який ретельно зберігає контактну інформацію, деталі ваших стосунків і кожної взаємодії з клієнтами. Як і ваш мозок, він може створювати кращі сценарії на основі минулого досвіду. Це дає змогу значно збільшити продажі (додаткові або перехресні продажі, цільовий маркетинг тощо), покращити співпрацю та продуктивність внутрішньої команди, а також підвищити лояльність та утримання клієнтів.
З нашого досвіду OroCRM є однією з найефективніших систем управління взаємовідносинами з клієнтами. Бо вона ставить персоналізований клієнтський досвід у серце системи. Якщо ви шукаєте CRM для продажів, CRM для маркетингу – OroCRM оптимальний вибір. Вона має повну функціональність і надає круговий огляд вашого клієнта. OroCRM найкраще працює для електронної комерції, оскільки має вбудовану інтеграцію з декількома платформами, включаючи Magento, WooCommerce і PrestaShop. Вона також підтримує багатоканальний CRM для всіх взаємодій з клієнтами.
Ми надаємо наступні послуги:
OroCRM має вбудовані інструменти маркетингу та продажів для будь-якого бізнесу електронної комерції, але якщо ви зіткнулися з унікальними проблемами або маєте особливі вимоги до системи CRM, їх можна легко вирішити за допомогою налаштувань. OroCRM випереджає інші найкращі системи CRM, коли йдеться про гнучкість.
Оскільки OroCRM є рішенням з відкритим кодом, воно дозволяє налаштувати систему для будь-яких бізнес-вимог.
Ви можете повністю кастомізувати її або розширити функціональність вашої системи CRM за допомогою економічно ефективних рішень із OroCRM Marketplace< /a>.</p>
ERP-система покриває всі потреби в управлінні інформацією на підприємстві, вона обробляє деталі управління ланцюгом постачання, облікову інформацію, фінансові дані, історію покупок, платіжну інформацію, деталі доставки.
Програмні системи ERP розрізняються за функціональністю. Переважна кількість компаній використовує лише 60% своїх функцій ERP. Отже, щоб інтеграція ERP була рентабельною, вам потрібно звузити параметри, необхідні для вашого бізнесу, і включити лише дійсно необхідні.
Важливо вибрати програмне забезпечення для планування ресурсів підприємства, яке безпосередньо відповідає вашим потребам електронної комерції, і дуже важливо правильно інтегрувати його з веб-платформою, внутрішніми, зовнішніми системами чи іншими корпоративними програмами.
Найпоширенішим тандемом корпоративних програм є системи CRM і ERP. Часто ці програми розгортаються окремо. І компанії інтегрують їх в одне програмне забезпечення, коли критичний зв’язок між попитом (CRM) і пропозицією (ERP) стає очевидним. У результаті уніфікована система дозволяє скоротити ресурси на управління, оптимізувати бізнес-операції та підвищити продуктивність.
Наш досвід:
Якщо запровадження системи CRM або ERP не вирішено, ми можемо допомогти вам бізнес- та технічними консультаціями. Створення рентабельної системи є складним процесом, але консультації щодо CRM і ERP на ранніх етапах розробки стратегічної дорожньої карти допомагають уникнути дорогих помилок і полегшують впровадження.