Додаток Nova Poshta Service Shopify
Розрахуйте вартість доставки Новою Поштою та дозвольте клієнтам обрати найближче відділення Нової Пошти
Нова Пошта (Nova Post) — одна з найбільших логістичних компаній України, яка обслуговує і фізичних осіб, і бізнес. Понад 8 700 відділень, 8 500 поштоматів і більше 400 мільйонів відправлень щорічно по Україні та за кордон. Навіть у найскладніші часи Нова Пошта залишалася надійною опорою для українського бізнесу, допомагаючи зберігати зв’язок із клієнтами.
Наш застосунок Nova Poshta Service інтегрує доставку Нової Пошти безпосередньо у Shopify. Він простий у використанні: не потрібно жодного кодування, просто встановіть із Shopify App Store, введіть API-ключ Нової Пошти — і можна відправляти замовлення. Незалежно від того, чи працюєте ви по Україні чи здійснюєте міжнародну доставку, додаток спрощує логістику, щоб ви могли зосередитися на розвитку бізнесу.
- Налаштовуйте дані відправника (адреса магазину або відділення Нової Пошти)
- Обирайте типи доставки: Двері-Двері або Двері-Відділення
- Встановлюйте фіксовані тарифи або безкоштовну доставку при певній сумі
- Типові розміри та вага товару — для коректного розрахунку, навіть якщо дані товару відсутні
Покупці можуть обирати
- найближче відділення Нової Пошти під час оформлення (за активного CCS)
- або зі списку відділень Nova Post на сторінці "Дякуємо за замовлення"
Ви можете:
- Розраховувати доставку за вартістю, розмірами, відстанню та методом доставки
- Встановлювати фіксовані розміри пакування або використовувати розміри товарів
- Генерувати ТТН (вручну чи автоматично), відстежувати відправлення
- Друкувати накладні у різних форматах — безпосередньо в адмінці Shopify
Щоб зменшити кількість невдалих доставок, застосунок використовує OpenAI для виправлення помилок в адресах — наприклад, неправильних поштових індексів або друкарських помилок кирилицею чи латиницею.
Для міжнародної доставки підтримується Nova Global — це забезпечує зручну доставку за межі України.
Ми постійно вдосконалюємо додаток, щоб підтримувати стійких українських підприємців, які продовжують працювати, розвиватися й адаптуватися. Більшість функцій створені на запит продавців, тож якщо у вас є відгуки чи ідеї — напишіть нам. Ми завжди відкриті до пропозицій і готові допомогти!
Встановлення і базові налаштування
-
Увійдіть до свого магазину Shopify > Перейдіть у Shopify App Store> Знайдіть Nova Poshta Service
-
Натисніть "Install"
-
Натисніть "Install"
-
Натисніть "Approve"
-
Для переходу до налаштувань натисніть "Configure Application".
-
Щоб підключити додаток до вашого акаунта Нової Пошти, потрібно ввести API-ключ Нової Пошти. Введіть API-ключ "Nova Poshta".
API-ключ Нової Пошти можна знайти у вашому акаунті НП.
-
Виберіть мову (англійська / українська)
-
Виберіть адресу відправника: це може бути адреса або відділення Нової Пошти. Спочатку потрібно налаштувати адресу або бажане відділення у вашому акаунті НП.
-
Виберіть дозволені для доставки типи відділень Нової Пошти:
- Відділення з обмеженнями
- Поштове відділення
- Поштомат ПриватБанку
- Вантажне відділення
- Поштомат
- Виберіть параметри пакування. Встановіть параметри пакування (фіксовані розміри коробки або використання параметрів товару)
Ця інформація потрібна не лише для розрахунку вартості доставки. Якщо вага або розміри товару не вказані, будуть використовуватися ці значення. Також це потрібно для відображення тільки тих відділень Нової Пошти, які можуть прийняти замовлення за параметрами, для покупців (і в адмінпанелі).
- Збережіть зміни
Відображення випадаючого списку відділень Нової Пошти без розрахунку вартості доставки + Результат
Розглянемо базові налаштування без розрахунку вартості доставки (без активації стороннього розрахунку доставки (CCS)). Не реєструйтесь
Починаючи з серпня 2025 року, Shopify оновлює можливості кастомізації чекауту для тарифних планів Basic, Shopify та Advanced і відключає раніше встановлені скрипти на сторінках "Дякуємо за замовлення" та "Статус замовлення". Тому для відображення випадаючого списку з відділеннями Нової Пошти на цих сторінках віджет потрібно буде додати вручну у розділі налаштування чекауту. Детальніше про ці зміни читайте у changelog Shopify.
-
Щоб відобразити випадаючий список з відділеннями, потрібно додати їх у Checkout (Thank you Page або Order Status Page). Перейдіть у "Settings"
-
Оберіть "Checkout"
-
Для Нової Пошти потрібен номер телефону клієнта, тому "Shipping address phone number" має бути обов’язковим
Виберіть "Required"
Збережіть налаштування
-
Тепер потрібно додати додаток до теми. Натисніть "Customize"
-
Виберіть "Apps"
-
Натисніть "Add"
-
Виберіть, на якій сторінці відображати випадаючий список з відділеннями Нової Пошти. Ми вибираємо "Thank you" Page, але також можна обрати "Order Status Page" за потреби
-
Збережіть зміни
-
Поверніться назад
-
Тепер потрібно вручну налаштувати тарифи доставки (при активованому CCS тарифи Нової Пошти створюються автоматично). Натисніть "Shipping and delivery"
-
Оберіть "General shipping rates"
-
Натисніть "Add rate"
-
Оберіть тип тарифу. Якщо CCS не активовано, виберіть "Use flat rate"
-
Натисніть "Custom rate name"
-
Вкажіть власну назву тарифу доставки. Вона буде відображатися вашим клієнтам
-
Також можна додати опис до тарифу доставки, наприклад, підказку, що вибір відділення буде на наступному кроці
-
Вкажіть ціну
-
Встановіть фіксовану ціну за потреби
-
Натисніть "Done"
-
Збережіть зміни
Результат на фронтенді
Інший функціонал
Apps >> Nova Poshta Service >> Orders
Товари в перегляді замовлення з зображеннями та кількістю
Вибір або редагування обраного відділення Нової Пошти
Інформація про клієнта з посиланням на профіль клієнта в Shopify
Клікніть на номер замовлення, щоб перейти до замовлення в Shopify
На сторінці замовлення також відображається номер ТТН з посиланням на трекінг у реальному часі
Відстеження замовлення
Створення ТТН вручну або автоматично
Ви можете створити ТТН вручну
Або налаштувати автоматичну генерацію ТТН.
!Зверніть увагу: якщо ви обрали відправку з адреси (не зі складу Нової Пошти), при кожному створенні ТТН буде викликатися кур’єр.
У разі виникнення проблеми при генерації ТТН, ви побачите тут сповіщення з поясненням.
Перегляд деталей ТТН
Друк ТТН
Ви також можете друкувати накладні у різних форматах.
Перейдіть у Configuration >> TTN Configuration >> Print та оберіть формат, який вам підходить
І з різним вмістом
Configuration >> TTN Configuration >> Contents Description >> Назви товарів як опис або додайте власний опис
Налаштування додатку з розрахунком вартості доставки (потрібна активація CCS)
Налаштування додатку з розрахунком вартості доставки (потрібна активація CCS)
Щоб увімкнути розрахунок вартості доставки, натисніть Register for Carrier Service.
Увага! Shopify вимагає активації стороннього Carrier Calculated Shipping (CCS) для автоматичного розрахунку доставки. Щоб підключити CCS, ваш магазин має відповідати таким умовам тарифного плану:
Включено за замовчуванням:
- Advanced Shopify
- Shopify Plus
Доступно за додаткову оплату:
- Grow plan: підключіть CCS, сплативши $20 на місяць АБО перейдіть на річну оплату
Недоступно:
- Basic Shopify plan
- Shopify Starter plan
Мерчанти на Basic або Starter планах повинні перейти щонайменше на Grow plan і сплатити додатково $20/місяць або перейти на річний біллінг для доступу до CCS.
Для активації CCS та додаткової інформації звертайтесь до Shopify Support.
Додаток Nova Poshta Service може працювати і без розрахунку вартості доставки (без активації CCS). В такому разі випадаючий список із відділеннями Нової Пошти буде відображатися на сторінці після оплати, але додаток не розраховує доставку, а використовує фіксовану ціну, яку ви вказали. Функція автоматичної генерації ТТН зберігається. Дивіться інструкцію по налаштуванню.
-
Оберіть бажані методи доставки (Склад-Двері / Склад-Склад / обидва). Ви також можете змінювати порядок відображення способів доставки для клієнтів — просто перетягніть потрібний варіант вище.
-
Відображення вартості доставки: Carrier Calculated або Фіксована ціна
-
Безкоштовна доставка для замовлень понад певну суму
-
Можливість додати свою назву та опис служби доставки
-
Визначте, що показувати першим (Доставка на адресу чи до відділення)
Ви також можете додати вартість пакування — додаткова плата, що додається до кожного замовлення і входить у загальну вартість доставки.
Відображення найближчих відділень Нової Пошти на сторінці оформлення замовлення (потрібна активація CCS)
Найближчі відділення Нової Пошти на Checkout Page. Результат
Nova Global: Міжнародна доставка + Результат
Додаток Nova Poshta Service для Shopify також дозволяє розраховувати і відображати тарифи для міжнародної доставки через Nova Global.
Як налаштувати глобальні тарифи? Все так само, як і для внутрішньої (по Україні) доставки — для розрахунку вартості потрібна активація CCS.
Розглянемо на прикладі міжнародної доставки Nova Post до Польщі. Створіть тариф для Польщі (спочатку потрібно додати країну до своїх ринків).
Тепер покупці можуть обрати перевізника Nova Post для доставки у Польщу. Додаток автоматично розраховує вартість доставки за тарифною сіткою Nova Post.
Оплата за замовлення на сайті та за доставку у відділенні Нової Пошти
Ця функція — одна з найбільш запитуваних, але Shopify не дозволяє розділяти оплату між товарами і доставкою. Проте є спосіб обійти це обмеження: створіть власний спосіб доставки з тарифом "Безкоштовно". Потім у файлі перекладу теми замініть слово "Безкоштовно" на свій текст, наприклад, "За тарифами Нової Пошти".
Як змінити текст у файлі перекладу теми Shopify:
- Увійдіть у адмін-панель Shopify.
- Перейдіть у Online Store >> Themes.
- Знайдіть тему, яку ви використовуєте, і відкрийте випадаючий список Actions.
- Виберіть Edit languages.
- У пошуку на сторінці перекладу введіть "shipping" або інше ключове слово, яке допоможе знайти потрібний рядок доставки.
- Знайдіть поле, яке містить текст способу доставки. Воно може бути в секціях Shipping methods, Checkout and system або схожих. Якщо текст "Free" відноситься до конкретного способу доставки, він з’явиться у результатах пошуку. Замініть "Free" на свій текст.
- Після зміни тексту обов’язково натисніть Save у верхній частині сторінки для збереження змін.
Зверніть увагу: якщо у вас магазин багатомовний, потрібно змінити текст у кожному мовному файлі окремо.
Після цього при оформленні замовлення цей спосіб доставки буде відображатися так:
Після оплати покупець зможе обрати потрібне відділення Нової Пошти у випадаючому списку.
Примітка: у такій конфігурації вам потрібно вручну змінити платника у накладній, оскільки за замовчуванням платником є відправник.
Як налаштувати розрахунок вартості доставки на основі розмірів кожного товару?
Додаток Nova Poshta Service дозволяє розраховувати вартість доставки на основі довжини, ширини, висоти та ваги кожного товару. Вага — це стандартний параметр, який можна задати для кожного товару. Для довжини, ширини та висоти потрібно створити метаполя (Metafields).
Settings >> Metafields and metaobjects >> Products >> Product metafield definitions (Add definition)
Створіть по черзі 3 метаполя з назвами length, width, height
Назва: Length Namespace: custom.{key}, де {key} — height, length, width (наприклад, custom.length) Виберіть тип — Decimal Введення має бути у см (Length in cm) Виберіть тип — Decimal Доступ — оберіть Storefronts Збережіть налаштування.
Тепер перейдіть на сторінку товару і побачите нові поля Length, Width, Height. Вкажіть розміри товару.
Збережіть зміни.
Доступні способи оплати
Оплата карткою
- Клієнт оплачує доставку на сайті.
- Відправник оплачує вартість доставки.
Оплата карткою + Безкоштовна доставка
- Відправник надає безкоштовну доставку, тому сам оплачує доставку.
Післяплата
- Клієнт оплачує доставку.
- Клієнт надсилає гроші (накладений платіж).
Післяплата + Безкоштовна доставка
- Клієнт надсилає гроші (накладений платіж).
- Відправник надає безкоштовну доставку, тому сам оплачує доставку.
Оплата карткою (НЕ ПІДТРИМУЄТЬСЯ)
- Клієнт оплачує товар на сайті.
- Клієнт оплачує доставку у пункті видачі.
Політика конфіденційності Nova Poshta Service
Сервіс Nova Poshta («Додаток») надає Eltrino («Сервіс») для продавців, які використовують Shopify для керування своїми магазинами. Ця Політика конфіденційності описує, як особиста інформація збирається, використовується та передається, коли ви встановлюєте або використовуєте Додаток у зв’язку з вашим магазином на платформі Shopify.
Особиста інформація, яку збирає Додаток
Коли ви встановлюєте Додаток, ми автоматично отримуємо доступ до певних типів інформації з вашого облікового запису Shopify:
1. Інформація про магазин Обліковим записам Shopify, пов’язаним із додатком, Shopify надає базову інформацію про магазин. Це включає особисту інформацію, таку як адреса магазину, електронна пошта, номер телефону, місцезнаходження, мова інтерфейсу, ім’я власника магазину та його електронна адреса. Ця інформація потрібна для налаштування додатку відповідно до деталей магазину, а також для допомоги у вирішенні запитів до служби підтримки.
2. Ключ API Nova Poshta Потрібен для підтвердження інтеграції з вашим бізнес-акаунтом Nova Poshta.
3. Інформація про доставку замовлень (тарифи на доставку) Необхідна для того, щоб Додаток міг генерувати тарифи на доставку під час оформлення замовлень у вашому магазині. Ми зберігаємо «куки» тільки з адміністративної панелі вашого облікового запису Shopify. Щоб дізнатися більше про куки та як їх вимкнути, відвідайте: https://www.allaboutcookies.org/cookies/session-cookies-used-for.html
Як ми використовуємо вашу особисту інформацію?
Ми використовуємо особисту інформацію, яку збираємо у вас і ваших клієнтів, щоб надавати Сервіс і забезпечити роботу Додатку. Додатково ми використовуємо цю інформацію для: комунікації з вами; оптимізації або покращення роботи Додатку. Передача вашої особистої інформації Ми також можемо передавати вашу особисту інформацію відповідно до чинного законодавства та нормативних вимог, у відповідь на судовий виклик, ордер на обшук або інші законні запити на отримання інформації, або для захисту наших прав. Якщо ви є резидентом Європейського Союзу, ми повідомляємо, що обробляємо вашу інформацію для виконання договорів, які можемо мати з вами (наприклад, якщо ви оформлюєте замовлення через Сайт), або для реалізації наших законних ділових інтересів, зазначених вище. Також звертаємо увагу, що ваша інформація буде передана за межі Європи, зокрема до Канади та США.
Зміни
Ми можемо час від часу оновлювати цю політику конфіденційності, щоб відображати, наприклад, зміни в нашій практиці або з інших операційних, юридичних чи нормативних причин.
Контакти
Щоб отримати додаткову інформацію про наші практики конфіденційності, якщо у вас є запитання або ви хочете подати скаргу, зв’яжіться з нами електронною поштою за адресою privacy@eltrino.com або поштою за наведеними нижче контактами.
вул. Татарська, 22А
Київ, 04107
Україна
+380 (98) 921-72-00
5348 Vegas Drive, Suite 653 Лас-Вегас, NV 89108
США
+1 (702) 727-3738
Keurenplein 41
Unit E1390
1069CD Амстердам
Нідерланди
+31 (0) 6 25 52 41 68
Ця політика чинна з 25 травня 2020 року.